Monday 21 June 2021

3 tipy k zvýšeniu vlastnej frekvencie.

 

Ukážem vám tri spôsoby ako si zvýšiť alebo udržať svoju energiu vo vyššej frekvencii. Ale skôr ako budeme pokračovať ďalej, povedzme si, čo to vlastne znamená udržať si energiu vo vyššej frekvencii. 

 

 

Znamená to, že ty si viac ako tvoj život. Si viac ako každodenné zážitky a udalosti. Či už dobré, alebo zlé, príjemné alebo nepríjemné a nenecháš sa do nich vtiahnuť alebo sa necítiš že by si bol nimi zdrvený. Toto je to, čomu hovorím udržanie si vyššej energetickej frekvencie.

 

Tak že číslo jedna.  Nevnímaj svoj okolitý svet, situacie a ľudí že sú proti tebe. Udržuj v sebe dobrý pocit k ľuďom a pochop že ty sám si si vytvoril všetky tieto okolnosti a vzťahy, ako nové možnosti, a nie ako útok iných ľudí, alebo aby si ich považoval za zlých…. ....nie. Tak to nie je. Lebo iba vtedy keď si privlastniš udalosti, a všetko to čo robíš „Tieto príjemné alebo nepríjemné udalosti ma niečo  učia, a ja, a iba „JA“ som ich vytvoril. Nikto mi neubližuje, a neťahá ma dole. A nie som niekoho obeťou. Vsetko toto je mojim odrazom.” Toto všetko si potrebuješ privlastniť za svoje, všetky tvoje myšlienky, všetky tvoje pocity. Lebo všetky tvoje myšlienky vychádzajú z teba, a sú realizované v tvojom okolí. Toto je prvá a základná sila ktorá ťa udržuje energeticky na vyššej úrovni. Petože nie si vtiahnutý do životnej drámy, a do žiadnych očakávaní. Uvedomuješ si že toto je to čo si si vybral, toto je to čo si vyberám prežiť v tomto momente, a nič zlé na tom nie je, i keď to vždy nemusí cítiť príjemne. A ja toto všetko držím pre seba, lebo ja som si to vytvoril.  

Pokým úplne neporozumieš tvojmu životnému experimentu, i keď to nie sú vždy príjemné situácie, ako keď si napríklad chorý, a nerozumieš tomu úplne, počkaj, lebo tvoj vlastný vnútorný riadiaci systém ti postupne začne ukazovať kde si. Čím menej sa budeš o niečom domnievať, tým viac budeš schopný vidiet. Ako napríklad sa môžeš domievať že tvoj vonkajší svet je proti tebe, alebo ťa zaťažuje, ťahá ťa dole alebo ti dáva pocit nadradenosti….  Tak to nie je. Skôr či neskôr ťa táto ilúzia zničí a nebudeš sa cítiťdobre.

 

Po druhé, nikoho a nič neposudzuj a neviň. Všetko čo víjde z tvojich úst by malo byť pôvabné a elegantné. Malo by to byť niečo čo nejako prospieva druhým. I keby to malo byt niečo čo iný nechce počuť. Nenechaj konanie iných ovplyvniť tvoje pocity. Keď viníš iných, strácaš silu svojej mysle. Silná myseľ je schopná čokolvek zdolať, dá ti pocit stability a dôveru že kráčaš správnym smerom.

 

Po tretie, stále sa niečo uč, i keď máš ukončené štúdium a titul magistra. Stále hľadaj, skúmaj, a vzdelávaj sa. Vedomosti rozširujú/expandujú myseľ a tvoje schopnosti. Je to naša prirodzená túžba dozvedieť sa viac.   Nedrž sa stále v tých istých limitujúcich postupoch, ale vlož do svojho života niečo nové. Vzdelávaj sa! Nelimituj sa vedomosťami ktoré možno drží tvoja myseľ. Tak isto možeš začleniť nové informácie do svojho vnutorneho sveta. Pre každého študenta vnútorného sveta je dobré mať nové poznatky. 

 

Povedala som že Vám dám tri typy ale tu je ešte štvrtý. Štvrtým typom ktorý vám chcem dať je, udržovanie pravidelného denného harmonogramu, ktorý podporuje tvoje telo. Prisvoj si životný štýl v ktorom máš dobrý pocit že je o teba dobre postarané. Ako napríklad používanie prírodných hygienických prostriedkov, dobré stravovanie, nevynechávanie jedla, rešpektovanie potrieb svojho tela, meditovanie. Jednoducho si osvoj životný štýl v ktorom sa cítiš že ťa niekto s láskou objíma. A ten niekto si ty, ktorý si neustále niečo vyberá. Buď v prítomnosti ľudí s ktorými chceš byť a s ktorými sa cítiš dobre. S ľuďmi ktorí vás pozdvihujú, podporujú vaše vrodené schopnosti a nadania. S ľuďmi ktorý vás berú na vedomie.

Takýto denný harmonogram potrebujete mať stále. Napríklad sa začni ajurvedskym spôsobom starať o svoju pokožku, nos, oči, uši a takto pokračuj. Pokračuj a udržuj si tento štýl. V ajurvede je boh Višnu, ktorý má nastarosti udržiavanie. Si tu, v tvojom posvätnom tele tak prečo sa oň nepostarať, tak ako sa staráš o svoje deti, kvety alebo iné medziľudské vzťahy. Začni so sebou. Staneš sa lepším človekom a budeš sa lepšie cítiť. Denné staranie sa začína s pravidelným harmonogramom.

Nie že začnem zdravšie jesť a za tri dni skončím a chcem niečo iné lebo to tak cítim. Nie, zostaň pri svojom harmonograme. Nasledovanie týchto štyroch rád ťa urobí zdravším, spokojnejším a schopnejším so silnou mysľou. A s pravidelným harmonogramom sa budeš cítiť uvolnenejší, so schopnosťou veci riešiť. Silná myseľ ťa obdariť silným nervovým systémom, silným imunitným systémom, konštitúciou, silné emocie(v pozitívnom smere) a budeš mať pocit že dokážeš hocičomu čeliť.

 

Poznámka prekladateľa:

Pred niekoľkými rokmi som pozerala video v ktorom človek opisoval ako mu úžasne zmenilo život, keď počas celého roka dal seba vždy na prvé mieto. Pri každom rozhodnutí sa sám seba v duchu opýtal, napríklad “čo by som si dal na večeru keby som sa mal skutočne rád?” alebo “čomu by som dal prednosť v tejto situácií keby som sa mal naozaj rád? Ako by som sa rozhodol keby som sa mal naozaj rád?”

Nechala som sa týmto človekom inšpirovať a rozhodla som sa, že to na určitý čas vyskúšam. Zistila som ako často som uprednostnila iných pred sebou. Ako často som ignorovala potreby môjho tela a ako ďaleko som v tom čase bola od človeka, ktorý by sa mal naozaj rád.

Vrele vám to odporúčam vyskúšať. Aspoň na niekoľko dní. Alebo si vyberte jeden deň v týždni v ktorom date seba na prvé miesto. 

Veľa úspechov na ceste k seba poznaniu!